Travian Answers

Alustame küsimusest

Otsi küsimuste hulgast

Vastuse leidmiseks, palun vali peakategooriast ja siis alamkategooriast ning vastus ilmub lehekülje alla. Juhul kui sa ei leia vastust oma küsimusele, on sul võimalik meile kirjutada valides alamkategoorias kõige alumise valiku.

Minu küsimus on seotud...

Vali nüüd täpsemalt

Otsi sisukorrast

Kasuta vastuse leidmiseks Answeri sisukorda.

Ehitis - Residents

Residents

Eeltingimused: peamaja tase 5, paleed ei tohi selles külas olla

Residentsis elab kuningas või kuninganna ajal, kui ta külastab oma rahvast. Kuniks residents ei ole hävitatud, kaitseb see küla vaenlase poolt ülevõtmise eest.

Kui külas on juba residents olemas, siis paleed sinna enam ehitada ei saa ja nii vastupidi.
Residentsis (tasemetel 10 ja 20) saab treenida kolm asunikku või ühe juhi (pealiku, ülemkeldi või senaatori - sõltuvalt rahvusest), et siis nendega asutada või vallutada omale uusi külasid.

Märkus: Selgitused uue küla asutamisest või vallutamisest.

Allolevast tabelist on näha, kui palju mingil rahvusel asunike või juhi treenimiseks varusid kulub:

Treenimise kulud roomlastel
  Puit Savi Raud Vili Vilja tarbimine
Senaator Senaator   30750 27200 45000 37500 5
Asunik Asunik   4600 4200 5800 4400 1
Treenimise kulud teutoonidel
  Puit Savi Raud Vili Vilja tarbimine
Pealik Pealik   35500 26600 25000 27200 4
Asunik Asunik   5800 4400 4600 5200 1
Treenimise kulud keltidel
  Puit Savi Raud Vili Vilja tarbimine
Ülemkelt Ülemkelt   30750 45400 31000 37500 4
Asunik Asunik   4400 5600 4200 3900 1

The level dependent attributes (nt ehituse makusmus ja kultuuripunktid) leiab {(building:gid=25,mb=1,speed=1,linkdescription=siit)}.
Täieliku tabeli ehitusaegade kohta tavaserveris leiad, kui klikid {(buildingconstructiontimes:gid=25,speed=1,linkdescription=siin)}.


Kas said oma küsimusele vastuse?

Jah   Keskmine   Ei