Travian Answers

Alustame küsimusest

Otsi küsimuste hulgast

Vastuse leidmiseks, palun vali peakategooriast ja siis alamkategooriast ning vastus ilmub lehekülje alla. Juhul kui sa ei leia vastust oma küsimusele, on sul võimalik meile kirjutada valides alamkategoorias kõige alumise valiku.

Minu küsimus on seotud...

Vali nüüd täpsemalt

Otsi sisukorrast

Kasuta vastuse leidmiseks Answeri sisukorda.

Ehitis - Kogunemispunkt

Kogunemispunkt

Rally Point

Eeltingimused: -

Siin kogunevad küla sõdurid. Siit saab neid saata vallutustele, rünnetele, rüüsteretkele  või abijõududena teistesse küladesse.

Kogunemispunkti saab ehitada ainult selleks ettenähtud kumera kujuga kohta peamaja juurde.

Ainult ühe kogunemispunkti vahelehe saab märkida oma lemmikuks.
Kui üritatakse rünnata või rüüstata oma liidu mängijat, liitlus- või mittekallaletungi lepinguga seotud mängijat, siis edastatakse sellekohane teavitus.

Saates rünnakule katapuldid, siis on nende sihtmärk nähtav ka kogunemispunktis. Sõltuvalt kogunemispunkti tasemest saab katapultidele valida erinevaid sihtmärke:

  • 1. tasemel on sihtmärgi valik ainult juhuslik
  • tasemetel 3, 5 ja 10 suureneb sihtmärkide nimekiri
  • 10. tasemel saab sihtmärgiks valida igat hoonet va peidik, kivitöökoda ja püünisemeister
  • 20. tasemest alates saab katapultidele (vähemalt 20 ühikut) valida 2 sihtmärki korraga samasugusest loetelust, mis on 10. tasemel
  • hilisematel tasemetel saab sihtida kõiki eelnevate tasemete sihtmärke.
Kogunemispunkti
1. tase
Kogunemispunkti
3. tase
Kogunemispunkti
5. tase
Kogunemispunkti
10. tase
Juhuslik Ladu Pagar Akadeemia
  Viljaait Tellisetehas Rüüsepp
    Savikarjäär Kasarmud
    Viljapõld Sepikoda
    Veski Pruulikoda
    Rauatöökoda Saatkond
    Rauakaevandus Suured kasarmud
    Saekaater Suur tall
    Puuraidur Kindlus
      Hobuste joogikoht
      Peamaja
      Turg
      Palee
      Kogunemispunkt
      Residents
      Tall
      Staadion
      Raekoda
      Kaubanduskoda
      Varakamber
      Maailma Ime
      Töökoda

 

Saabuvad rünnakud/rüüsted

Saabuvad rünnakud ja rüüsted on võimalik märgistada erinevate värvidega.
Lisaks kõik päised on erinevat värvi, et oleks lihtsam orienteeruda.

märgistused

Värvikoodid tähendavad:

  • Punane= sissetulev rünnak või rüüste
  • Roheline= saabuv abivägi või tagasiteel olevad sõdurid
  • Kollane= väljaminevad sõdurid
  • Lilla= sissetulev rünnak/rüüste või abivägi külaga seotud oaasile.

Lisaks külanimele on võimalik ka näha küla koordinaate, kust rünnak, rüüste või abivägi tuleb.

Kui sõdurite arv saabuval ründel või rüüstel on väiksem kui kogunemispunkti tase, siis kaitsja näeb, mis liiki sõdurid on rünnakul. Näeb ainult sõdurite liiki, mitte nende arvu. Ülaltoodud pildil on näha, et küla ründavad leegionärid ja oaasi ründab väepealik. 

Tasemetest sõltuvaid ülevaateid (nt ehituskulud ja kultuuripunktid) leiab {(building:gid=16,mb=1,speed=1,linkdescription=siit)}.
Täieliku tabeli ehitusaegade kohta tavaserveris leiad, kui klikid {(buildingconstructiontimes:gid=16,speed=1,linkdescription=siin)}.


Kas said oma küsimusele vastuse?

Jah   Keskmine   Ei